Úgy fél hét előtt öt perccel szombaton beparázva ültem a padon a plaza melletti parkban. A körülöttem lévők furán nézhettek rám mert magamba beszéltem. Hogy mit keresek én itt és tiszta para az egész és j ó ötlet volt e . Az eső is elég gyanúsan  potyogott. Mivel csak egy fényképet láttam igy sok fogalmam nem volt róla mi vár rám. Próbáltam elegánsnak lenni talán sikerült is de az biztos rég izgultam úgy mint akkor. De amikor megláttam közeledni kezdtem megnyugodni. Bár az első pár perc feszkós volt és nem tudtam hová tenni a dolgokat de tulajdonképpen sokkal jobb volt mint amire számítottam és meglepetésemre pár perc után simán feloldódtam a társaságában és ami még meglepőbb volt virágot is hozott. Bár szegénykém a hosszú este alatt picit megkókadt de azért felélesztettem. Beszélgettünk még egy picit ami elsőre feltűnt a nagyon szép szeme volt és a mosolya. Beültünk a moziba szerencsére jó kis mese vígjáték végigröhögtem az egészet . Aztán utána jött a móka mentem utána lévén most jött a meglepi része persze megint titokzatoskodott meg kicsit megtévesztett útközben én megimádkoztam hogy ne vizes dolog legyen.De nem az lett , hanem elvitt vacsorázni egy hangulatos étterembe a tó mellé. Tényleg nagyon szép hely volt hallottam már róla de soha nem jártam még ott. Nagyon szép antik dolgokkal rakták körbe. Az étlap is érdekes volt mert úgy  nézett ki majd mint egy kalapács vagyis egy nagyméretű vágódeszkára volt rátéve...gondolták ha nem jó a kaja vele fejbe lehet csapni a szakácsot. Persze az ételek is érdekesek voltak fura fantázianévvel ellátva amibe belepirul az ember ha kimondja . Persze a pincérek jót röhögnek rajtunk földi halandókon igy juszt se segítenek.  Az egész este kellemes volt nagyon jól elbeszélgettünk és hamar feloldódtam . Gondoltam a következő  tali feltéve ha lesz akkor én fogom őt meglepni és már tudtam is mivel mert azért nem ivott bort mert én se lévén igy szólt az etikett és megsajnáltam hogy miattam nem kóstolhatta meg a bort. Következő tali csütörtökön volt. készültem is rá bár sajnos nem azt találtam amit akartam de gondolt am egy más hasonlóan finom bor amit már kóstoltam megteszi, Úgy beszéltük meg hogy kimegyünk a tóhoz  és igy csomagoltam két poharat meg egy dugóhúzót is nehogy megvicceljem magam és elfelejtsem .Az is nagyon jó volt meglepte a bor de úgy vettem észre tetszett neki. Persze az ég megint leszakadt és jött egy jó nagy szélvihar  de jól éreztük magunkat és beültünk a rácz kertbe és ott beszélgettünk . Igéretéhez híven úriember volt amin én egy kicsit meglepődtem bár sejtettem és kissé szokatlan de pozitiv irányba.  Örültem neki hogy végre valaki nem támad le elsőre .A harmadik tali a vadászban volt és úgy döntöttem mivel megkaptam a szervező  feladatot hogy billiárdozunk kiváncsi voltam milyen ügyes a srác. Hát ügyes volt viszont én szépen beittam úgy tűnik tényleg jobban birja a piát mint én bár hozzátartozik az igazsághoz hogy nálam bejátszott szép kis gyomorrontás is a lényeg hogy kezdtem becsicsenteni elég rendesen . DE persze emlékszem mindenre és tiszta fejjel vagyis inkább ösztönösen cselekedtem. Már nehéz volt ellenálnio a szép nézésének és amikor nagyon közel volt felrúgtam úrinői szabályaimat és úgy ahogy volt lekaptam. Hát meglepődtem mert szó szó nagyon jól csókol és kellemesen puha a szája :) Szegénykém is nagyon meglepődött és ahogy elnéztem igazán zavarba jött de hát mit vesztettem semmit sőt! Kiváncsi voltam gondoltam kicsit előre lépünk. Aztán sajna engem  elkapott a gépszij és szegényt majdnem sugárban lehánytam szerencsére ő nem kapott igy is ciki volt az egész meg is fogadtam többet én nem iszom. de sajnos a táskája kapott belőle . Épphogy elértem a mosdóig . Aztán elindultunk hazafelé fogott mindkétfelől azért jólesett hogy lehet rá igy is számítani.  Most már csak arra leszek kíváncsi mi lesz a folytatás és vajon milyen lesz vele kapcsolatban élni ..lévén tegnap óta hivatalosan már amennyire facebook annak számít abban vagyunk. Remélem végre  jól választottam hosszú távon is!! 

Szerző: piper82  2012.07.23. 13:41 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bubajoselet.blog.hu/api/trackback/id/tr624672638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neo33 2012.07.23. 16:17:49

Ez még csak a kezdet. És majd az idő eldőnti, meg a sors, hogy jól választottunk e!

tasmánördög159 2012.08.15. 22:48:20

Remélem haver ezek után beindult a vészcsengő!@Neo33:
süti beállítások módosítása